čtvrtek 10. ledna 2008

Otřepané globální oteplování

Ne, nemyslete si, že jsem proti "propagaci" globálního oteplování zaujatý. Nejsem. Jen mi to přijde, že ačkoliv se setkáváme v televizi s různými reportážemi s touto tématikou či v časopisech, tak už mnoho lidí toto téma ani moc nevnímá. Mohli bychom si položit otázku jestli je to dobře nebo ne. Odpověď mi je více méně jasná... Když se to vezme kolem a kolem, vyvstane mi na mysli 50/50. Dobře to není, protože by se možná dalo oteplování malinko zabránit; dobře to také je, že se s tím nezalamují děti útlého věku. No uznejte sami - stačilo by projít kolem pískoviště, nepatrně se zaposlouchat a zjistit, že se malé děti baví jak je to s naší planetou špatné a místo užívání si dětství by si lámaly hlavu jak by se dalo oteplování částečně zamezit.

Sečteno a podtrženo z poměru 50/50 se mi najednou stal celistvý názor, protože u obou odpovědí mi vyšel podobný výsledek. Uvidíme!

P.S.: Zde si přečtěte i komentáře